aldrig igen

Godmorgon! Spenderade 5 timmar på stan/tuna park med Jossis igår och det enda jag fick med mig hem var en mössa och ett krossat hjärta. Låter så fruktansvärt gay men jag gick verkligen sönder i flera bitar och kände mig så extremt dum & utnyttjad. Det ironiska är att jag sa innan "när vi slutar träffas kommer du aldrig behöva höra att jag har snackat skit om dig för du är en så jävla bra människa och jag kommer aldrig säga ett ont ord om dig" sen nu ba :-)
 
Men aja, hans liv och hans val. Life goes on, with or without someone.
 
Får passa på att säga grattis i efterskott till Benzema, Navas & Cherychev!!!!!!!
 
Kör rond 2 med Juicy J idag om inte stackaren blivit magsjuk, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0