say you'll remember me

Gjorde en repris av gårdagen men denna gång med Johanna babe, fick med mig 2 tröjor och 4 powerking så jag är fett nöjd men ligger ändå inte på minus på kontot, så king.
 
Tog det värsta beslutet hittills i mitt liv och sa "vi kan inte träffas mer" till han som var den enda jag har tänkt på de senaste 4 månaderna, den enda jag har rört, den enda jag ville ha, den jag var redo att offra så mycket för. Det var verkligen inte taget helt från ingenstans då det var hans handlingar som framkallade det, men det lindrar inte smärtan och vetskapen om att det var fucking JAG som avslutade vad vi än hade. Försöker intala mig själv att det är bättre såhär och att jag är värd mer men det går lite sisådär så ni får ha överseende.
 
Nu ska jag sova fram tills nyår och sen dricka tills jag glömmer bort mitt eget namn, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0