210416

Gjorde min sista dag på praktiken och gick därifrån tröttare och på sämre humör än nånsin, det krävdes endast 3 sms innan my one and only babe förstod att nått var knas så berättade the story of my life för henne och kunde gråta ut för första gången på typ 5 dagar hahaha. Vet inte om du läser detta men tack för att du finns, vore inte hel utan dig.
 
Fick även mail om att jag har möjlighet att tjäna caaash i sommar, vilket jag självklart tänker göra. Dessutom vann vi med 3-0 mot Villareal igår då Benzema, Vazquez och Modric nätade.
 
Var ute och gick i skogen nyss, nästan helt mörkt såg fucking ingenting men man ska leva lite farligt. Endast 2 månader kvar till min 18årsdag idaaaag. Känner att jag är trött på hela världen nu så tar och tackar för mig, xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0