gambled all my luck

Inte världens bästa vecka då jag har åkt på en förkylning och vi förlorade mot fucking Wolfsburg, känner redan nu att vi är ute men den hade sina guldkorn. Hann träffa bae ett tag i onsdags så vi chillade och brottades vilket resulterade i ryggvärk och sendrag i foten, men jag skyller på att jag var ouppvärmd hahah.
 
Detta blir min sista lediga helg när jag har praktik eftersom jag jobbar nästa helg hohoh, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Åkte till kyrkogården efter att jag hade slutat och hälsade på mommo samt satte blommor, redan 3 månader sen min ängel försvann. Jag älskar dig.
 
Har inga planer alls utan får se hur denna helg slutar, xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0