I've become what you cannot embrace

Efter väldigt mycket showande på balkongen och i köket för våra 30+ grabbar på gården och andra sidan gatan var det som bäddat för att det skulle bli en spårad men rolig kväll. Vilket det blev. Jag krigade för mitt liv som värsta Rambo när en snubbe tog tag i mig skithårt runt halsen och försökte dra in mig i ett rum, fick cider över hela mig, tog shots med vad som kändes som halva Polen/Ukraina/Serbien, twerkade, drog dit två snubbar från Västerås som innebar massa drama osv, listan kan göras lång. 
 
Två dagar senare låg jag helt däckad med urinvägsinfektion, mens, influensa, 39.7 graders feber, ont i hela kroppen PLUS en låsning i ryggen = inte on point. Samlade tillräckligt med krafter för att ta mig till my love på tisdagskvällen där allt var underbart som vanligt trots omständigheterna. 
 
Idaaaaag är det Rix FM som gäller med min brori som jag inte har träffat sen avslutningen, crazy. Har även hunnit med att boka tatueringstid och jag åker till Grekland fucking nästa vecka??? Vart tog tiden vägen liksom, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0