20161217

Spenderade 7 timmar i Sporthallen igårkväll på Nattcupen med bra fotboll och ännu bättre människor. Såg ungefär 1282726 av mina fans som inte vågade hälsa där och då men som senare skrev "såg dig i Sporthallen" hahah, sötisar. Fick skjuts hem av mina apor i en vinröd Audi A4 (!!!) när min förkyldning och feber tog över och var hemma runt 1. 
 
Fastnade i en poliskontroll med papi tidigt idag som hade druckit lite too much igår och vi båda var så fucking nervösa, när ens pappa säger "nu ryker fan mitt körkort" kan man inte göra annat än att be till Gud men vi hade änglavakt och det gav inget utslag, thank god.
 
Har alltså blivit riktigt sjuk vilket iofs är jävligt standard när man får lov och slappnar av men ska ändå inte klaga då jag numera har mitt livs sista jullov. Puss!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0