lights

En del av onsdagen spenderades med min stjärna på tuna park och resten i Torshälla där det bara blev råknas, tackar gud för att stjärnisen kom och hämtade mig på stan trots att det var sent och hon skulle jobba dagen efter, men skippar detaljer så får ni nått att fundera över. 
 
Imorgon är det alltså julafton och den obefintliga snön utomhus kan få symbolisera min julfeeling, som alltså inte finns. Förstå mig rätt - jag älskar julen. Men det här året har varit så jävla jobbigt överlag, skolan har tagit död på exakt allting och de senaste 2 veckorna har jag haft 9kr på kortet. Jag har köpt typ tre st opersonliga julklappar för lånade pengar och har därför själv inga krav på julklappar. Helt ärligt tycker jag inte ens att jag förtjänar det, för jag har fått så extremt mycket annat.
 
Så istället för att fokusera på julklapparna som en jävla kapitalist tänker jag låta som en riktig Ghandi och bara vara tacksam för att vi alla är samlade, friska och lever även denna jul. Vid flera tillfällen trodde jag inte ens att jag skulle överleva detta år, men we made it. Och nu finns det tid att vara med familjen, slappna av, äta god mat och bara reloada. Sen får resten vara en bonus. Ta hand om er, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0