tired

Rätt muppig vecka med inga riktiga lektioner egentligen, bara årskurs 9-dagar och nationella prov och jag vet inte vaaad. I onsdags var det dags för den efterlängtade 200dagarsfesten där vi verkligen gick all in. Blev full på hur kort tid som helst, låg tydligen på marken när vi skulle på bussen och lyckades ramla och slå i huvudet inne på Harrys. Låter som kaos I know men det var verkligen magi, dansade och hoppade i flera timmar utan stopp och kramades med min barndomskärlek innan jag & Sofia tog en taxi hem till henne vid 3. 
 
Dagarna efter det har bara varit allmänt oklara och idag står alltså El Clasico (på bortaplan) på schemat och ingen vill detta mindre än jag, men Hala Madrid vad som än händer puuuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0