if I were sorry

Var på teorikurs med Ida brori igår morse för att sedan framåt kvällen möta upp henne igen + min andra broder för lite fekkenation. Tappade räkningen efter 8 shots och dansade i soffan fram till klockan 4 på morgonen, sov 5 timmar och åt pannkakor till frukost. Bästa ni.
 
Det enda som drog ner betyget var att vi förlorade mot Atletico, visserligen var det väntat men man blir ändå lika besviken varje gång och ja nej jag har inga kommentarer.
 
Har snackat lur med min björn från Skövde i 2 timmar och ska spendera resten av kvällen framför datorn skrivandes på min uppsats om diskbråck, höftfrakturer, spinal stenos & reumatism :-)
 
Vill inte ens nämna att skolan börjar imorgon men jodå. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0