I'll make a memory

Tacka fan för att vi endast har utvecklingssamtal imorgon och därefter är lediga, vi får inte glömma lovet heller v.8 som är det enda jag tänker på då jag är så förbannat trött på skolan och allt som hör till. Det är enformigt, stressigt, påfrestande, falskt, fjäskigt, fula människor och bitchar, skitsnack, orimligt höga krav. Gudarna ska veta att jag räknar varenda jävla dag till studenten.
 
Broris gadd igår blev sjukt fet, den 14/3 är det min tur igen och eftersom det tydligen inte kommer bli så dyrt som jag hade räknat med får jag pengar över som kanske kan läggas på mitt hår-projekt, spännande värre.
 
Folk har ringt mig hela kvällen men jag pallar inte, okej? Fick sms nu ba "tar bort ditt nr, lika bra så puss" man ba aa den förlusten ska jag nog ta och skriva om i min dagbok. Nej fuck hela denna värld idag, går och drar täcket över huvudet. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0