kuk

Tänk er att ni har haft den absolut värsta tänkbara skoldagen med 2 misslyckade prov, mattelektion, äcklig mat, inga cigg, bitches everywhere osv.
Precis när du är på gränsen till att brista, dyker killen som du en gång i tiden värdesatte så högt, killen som du spenderade så många timmar med, oändliga konversationer skratt och kyssar, upp som fucking gubben i lådan helt från ingenstans, i min jävla skola. 
När man har gått så länge och undrat vad man gjorde för fel, för att slå bort tankarna och tänka att man är bättre utan honom Att krama personen och känna dens lukt efter 6 veckor isär är minst sagt överväldigande.
Uppbringade all min styrka för att inte börja gråta framför honom men kunde inte dölja hur mina händer skakade. Rusade in på toa och grät så fort han hade vänt ryggen till som en värsta dramaqueen men vad fan ska man göra.
 
Tror ni min dag blev bättre? :-)
Tagga Realmatch mot Roma snart, puuuss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0