men aldrig ser jag honom mer

Hola bitches! Älskar att vi fick pengar i fredags och jag har typ 300kr kvar, livet som rik liksom. Var på bio med my partner in crime i lördagskväll och såg The Revenant, ruuuskigt bra film verkligen 10/10 Sannor! Köpte reatröjor för mina sista pengar igår på tuna park med Jossis, rikemanslivet som sagt.
 
Hela 6-0 utklassade vi Espanyol med igår, hattrick av världens bästa, ett mål var av Benzema & James plus ett självmål av motståndarna, helt okej liksom.
 
Hoppas inte det bara är jag som tycker att det är jättejobbigt att "hålla på" med nån från samma skola som en själv, såhär om man har fettigt hår och sitter och äter typ köttfärssås med hela ansiktet så står han där helt plötsligt och man ba nejmenhejsanhängerduhärofta. Aja ger man sig in i leken får man leken tåla, 3 veckor kvar till lov så håll ut alla prinsessor. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0