if you still care

Hola amigos, long time no see! Hoppas ni hade en bra nyår, tillsammans med mina brudar och kinamat + vodka var min kväll riktigt lyckad. Hann även med att träffa en goding för en promenad runt i orten vid halv 5 på morgonen, min nya bae.
Sen dess har jag spenderat mestadels av min tid på sjukhuset hos mormor, detaljer känns lite lagom onödigt va.
 
Chillade i kylan på stan idag med min stjärna Juicy J, kom hem för inte så längesen och ska sooova för det är det enda jag inte har gjort dessa dagar.
 
Vi spelade 2-2 igår borta mot Valencia med en man mindre och ikväll hålls det en presskonferens då jag BER att Benitez blir sparkad. 2016 & grejer men inget jävla "new year, new me". Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0