baby vi fick feeling

Galen vecka no joke! Träffade en lallare i söndags som var stelare än en jävla isbit vilket fick mig att svälja min stolthet och be om ursäkt till bae, var med honom igår och det var inget bråk alls vilket var så jävla underbart. Han drog efter några timmar men inte behövde jag sova ensam för det för strax innan jag blev trött mötte jag mi hermano som sov hos moiii. 
 
Om vi ska göra en liten summering av fotbollen so far så slog Portugal ut Polen på straffar, Wales vann över Belgien (som är rankade tvåa i världen) med hela 3-1 och Tyskland vann mot Italien ikväll efter den absolut värsta straffläggningen jag någonsin har skådat då både Müller, Özil OCH Schweinsteiger missade. Skam den som ger sig, om Island vinner över Frankrike imorgon har alla som jag hejat på gått vidare hohoh men det återstår att se. 
 
Har även gjort sista veckan på mitt sommarjobb så nu har jag officiellt tagit sommarlov och ska räkna varje sekund tills lönen rullar in. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0