how deep is your love

Åherreminjesus vilken vecka, har inte sovit själv på 5 dagar haha kändislivet. Träffade Johanna i onsdags, på kvällen kollade jag på matchen mot Wales med en schnubbe i Torshälla där Portugal tog sig till finaaaal. I torsdags stod det haram skrivet på hela schemat vilket innebar att med min nyblivna frihet som 18åring drog jag & Jossis en stav genom tungan. Var inte så farligt som jag hade trott men långtifrån skönt, på fredagen träffade vi Henoc, lördagen spenderades med Johanna & Sofia och gårdagen i en studentlägenhet ovanför Pitchers med stans gulligaste kille. Hann även med att träffa min "kärlek" som är så långtifrån kärlek man kan komma men aja. 
 
Fotbollen får ett eget inlägg, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0