let me catch my breath

Sverige har levererat strålande väder hela veckan, love iiiit. Kom till min prins sent i onsdagskväll och spenderade natten hos honom vilket var så gott som rent magiskt eftersom det var 12 dagar sen vi sågs sist. 
Efter några få timmars sömn mötte jag min efterlängtade brori på torget, vi köpte chokladbollar & dricka innan vi satte oss på Strömsholmen och bara chillade och snackade massa skit. Därefter åkte jag till landet för att helt spontant bada med Elin och hennes pojkvän för att sedan ägna resten av dagen åt att ligga i sängen. 
 
Igår hann jag med att handla, övningsköra, vara på kyrkogården, träna och bada x2 haha I used to be a badkruka, vad fan hände liksom. Idag står endast a l k o h o l på schemat, får se hur kvällen slutar! Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0