it's in my head, darling I know

Klarade åtminstone första veckan på mitt sommarjobb och fast det inte är sådär jättekul alla gånger kan det nog inte bli värre än såhär. Var helt slut igår men träffade ändå S som var helt i upplösningstillstånd pga att han har torskat, fick honom på andra tankar under större delen av kvällen men fan, tycker inte om sånt där. Förstår inte varför "alla" schnubbar jag kommer riktigt nära ska vara lite sådär halvkrim. 
 
Behövde inte sova ensam eftersom jag helt spontant cyklade hela vägen till Skogstorp för att hämta Jossis, vi var hemma runt 3 och käkade panpizza och snackade massa skit innan vi slocknadeeee. 
 
Sverige släppte alltså in ett mål i 86e minuten mot Italien och jag hoppas så hårt att Portugal vinner mot Österrike ikväll. Lider med Kroatien som fick straff mot sig i slutminuterna och därmed 2-2 mot Tjeckien och säger Vamos España och framförallt Morata som krossade Turkiet igår. PUSS!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0