jag ber dig att lyssna

Hade både en fysisk och verbal brottningsmatch mellan Sverige och Irak igår på vår "dubbeldejt" med mina bästa, gick från att bli fälld & golvad till diskussion om religion till mys på bänken i köket, rätt mycket vodka inblandat men fortfarande stabilt. Somnade relativt tidigt bredvid min brori efter massa skitsnack, åt piroger till frukost och hann övningsköra en hel del utanför Hällby.
 
Alla ni bortskämda snorungar som gick på påsklov i fredags är jag fett avundsjuk på då jag har 4 veckor kvar till mitt men antar att det kommer se bra ut senare i livet, bland annat på mitt CV eller så.
 
Hoppas er lördag var lika grym som min, xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0