jag lät mitt liv rasa

Hoppas ni överlever då mitt bloggande just nu hamnar längst ner och lite längre ner på min prioriteringslista. I samband med att ni i några veckor framöver hittar mig på Mälarsjukhuset svansandes efter min handledare gick mitt liv och gömde sig. Går upp 04:20 varje dag, kommer hem 16:30 och går och sover igen efter att ha ätit och duschat, hinner varken vara social eller träna vilket är helt fucked.
 
Att jag till och med får höra från en skön brud på praktiken som jag aldrig har träffat "jaha var det duuu som var den andra tjejen, hörde nått om det att hon blev skitarg och slängde ut honom, han är bara en springpojke som får folk att stanna för att han lånar ut pengar, du är värd han som gör allt för dig " får mig att vilja framkalla kräkningar men man får stå sitt kast när man blir kär i fel kille.
 
Vet inte vad dagen bjuder på men det lutar mot en dubbeldejt med brori bae & ytterligare någon import ikväll, återstår att se. Glad påsk motherfuckers, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0