'cause I know the smallest voices, they can make it major

Första helgen på evigheter som jag inte har behövt plugga nånting och ingen är gladare än jag. Träffade min pingla i fredags och hade myskväll med idol, film och massa skratt, såååå välbehövligt.
Kan även checka av "bli mordhotad" på min bucketlist då jag av någon oklar anledning fick flera sms av en kille jag träffade förut som löd ungefär "din fucking horunge, att du ens vågar prata om mig, du är död din jävla hora, svär vid sista andetaget av mitt liv att jag ska förstöra för dig" osv osv, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vet exakt vart han bor och har allt sparat på luren ifall det skulle bli värre och jag måste göra en polisanmälan eller så men vi får seee. 
 
Trots mål av Cristiano och Varane fick vi bara med oss 2-2 från matchen mot Dortmund men det är iallafall bättre än förlust, vi kryssade även mot Eibar nyss och jag vill bara gråta lite. Ska träna min rumpis nu, puuuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0