knäpper mina fingrar

Förkrökade med min gäri och mina niggas igår innan vi tog oss mot stan för att möta upp Adam och hans kompisar, väl där blev det lite halvbråk eftersom jag verkar vara en dramamagnet haha men det var inget som spårade tack och lov. Spenderade ett par timmar på O'learys där jag bland annat fick hela jackan nerspilld med öl innan jag började fyllegråta och vi fixade skjuts hem av några random killar på donken. 
 
Tuff vecka rent psykiskt, "det går aldrig bra när man satsar allt man har, man går in för en sak och blir lämnad kvar" och mer än så tänker jag inte säga. Ska spendera resten av denna helg skrivandes på min uppsats om psykiatrins historia medan jag begrundar mina hittills misslyckade livsval. Man är världens gladaste för stunden men frågan är om det är värt det i slutändan. Det enda minnesvärda från denna vecka är att jag har beställt min fucking studentmössa, iiiiih.
 
Cristiano gjorde 1-1 på frispark mot Sporting Lissabon innan Morata avgjorde så sent som i 94e minuten, mitt hjärta då alltså... Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0