are we both losing our minds

Mycket rolig dag som började med att jag var tvungen att gå ut ur klassrummet och verkligen ångestgråta, har inget att säga förutom att boys will be boys. Kommer aldrig förstå mig på dom och måste börja inse att man är better off without them. Slutade tidigt thank god, borde plugga som fan men kan inte koncentrera mig för gråter bara till och från hahaha asså skrattar åt mig själv för jag är så sorglig, nu blir det ännu lite svårare att trust people ;) man kan åtminstone ifrågasätta karma vad jag har gjort för att förtjäna detta inte bara en utan 2 fucking gånger nu. 
 
Tack och lov räddade my only one mig när hon hämtade mig i bilen & åkte till donken, finns ingen som du. 
 
50dagarsfesten imoron lär ju bli väldigt lyckat, heartbreak plus alkohol HAHA nejmen vi får se hur kvällen slutar. 
 
Returen mot Bayern går alltså hemma ikväll och jag borde vara nervös, jag ÄR nervös egentligen men samtidigt är jag så jävla tom på känslor och energi så ja... Men ett stort fett hala Madrid vad som än händer!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0