he tells her that he's nothing like the last one

Fredagskvällen med min babe var precis vad jag behövde, en jävla massa chips dricka skratt och prat om universum, prickar och omständigheter var balsam för själen och gav mig ytterligare lite styrka. Körde ett brutalt benpass dagen efter, färgade håret och spenderade resten av tiden i sängen. Jag har alltså mitt livs sista lov någonsin och det är lite lagom bitterljuvt sådär.
 
Derbyt slutade 1-1 igår tack vare Pepe och ett insläppt mål i 85e minuten, jag ba "om barca förlorar ikväll blir jag religiös", de förlorade med 2-0 och vi ligger fortfarande etta så aa tja tja kristendomen typ. 
 
För 7 månader sen bokade vi biljetter och imorgon är det alltså dags för s t u d e n t k r y s s n i n g e n. 
 
Höll på att glömma fredagens fruktansvärda händelse när en terrorattack tillslut nådde Sverige, vill bara spotta på alla äckliga råttor som ba "när det händer i Syrien varje dag bryr sig ingen men så fort de händer i Sverige blir de värsta grejen" man ba är du fucking seriös med mitt liv, som att situationen i Syrien inte är det enda som har gått på nyheterna den senaste tiden och hur fan ska vi kunna beröras lika starkt av något som sker 1000 mil bort som när det sker 12 mil bort? Vi klandrar inte er för att ni lider av att era hemländer blir sönderbombade så klandra fan inte oss när det händer samma sak här. Vill seriöst döda allt och alla. Peace :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0