I caught that whole play

Rätt galen vecka som vanligt numera som förhoppningsvis slutar ännu galnare ikväll när jag och brudarna ska göra kaaaaos. Trots att jag inte var fullt frisk gick jag till skolan i torsdags eftersom vi hade en viktig examinationsuppgift, slutade tidigt och tänkte "går hem och sover mig frisk resten av dagen" men så blev det ju inte hehehehehe. Fick oväntat besök ganska sent som resulterade i endast fem timmars sömn och en grov tomhetskänsla/ångest, tänkte att det hade gått nio dagar sen mitt heartbreak så vafan jag går all in, men aaa det var ju lite för tidigt :)))) 
 
Spikade ändå mitt argumenterande tal om populärlitteratur och blev godkänd på mitt fucking gymnasiearbete, lunchade på västerleden med världens bästa Johanna innan jag åkte hem och sov och spenderade resten av kvällen med Jossis. 
 
Vi fick äntligen till en promenadseger när grabbarna krossade Deportivo med hela 6-2 och i helgen står Valencia för motståndet vilket jag fasar för. Långhelg & grejer nuuuu puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0