Road to Cardiff

Som jag sa i tisdags var jag KNAPPT nervös eftersom jag var så totalt utmattad och bara allmänt instabil, plus jag vet ju vad vi går för. Jag hade inte behövt vara nervös för fem öre. Det blev lite svettigt ett tag när Bayern ledde med 2-1 men när matchen övergick till förlängning visade vi som så många andra gånger vilka som faktiskt är kungarna av Europa. Ingen annan än min absolut bästa Cristiano Ronaldo gjorde hattrick och även Asensio fick näta när vi vann med 4-2 och tog oss vidare till semifinal. 
 
Lottningen gjordes idag och det blir en repris av förra årets final då vi ska möta Atletico, notera att även vår vinst ska upprepas. Får passa på att säga grattis till Isco som fyller 25 år idag, vår discomittfältare som gör kaos med exakt alla. Hala Madrid till sista andetaget!!!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0