but I miss the way you made me feel

Ytterligare en dag med massa springande hit och dit och flera ärenden som skulle göras, förstår inte hur mycket man måste göra när man har fucking semester??? Hann åtminstone med ett gympass på Friskis eftersom mami har ett nyinförskaffat kort där, utan att överdriva var det säkert 16 gånger så stort som mitt gym och jag kände mig som en otränad liten myra när jag i själva verket brukar vara Hulken med självförtroendet på topp, men aja... 
 
Ska dricka min Propud (självklart chokladsmak) och kolla på Quantico innan jag lägger mig tidigt, har nämligen tid för påfyllning av fransar redan klockan 9 imorgonbitti!!! Puss på rumpan 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0