I swear I'll be good to you

Otroligt lyckad kväll med nästan alla mina favoriter igår!!! Jag, Sofia, Ida, Tuva, Christa & Ingrid förade länge hos mig innan vi drog till Harrys och spenderade resten av natten där. Dansade massor, tog shots, fick goodiebags, snodde nåns drink på toa (HAHAHA) och bara levde life. Ingen spya, inga tårar, inget drama - bara en jävligt bra kväll. All kärlek till er tjejer!!
 
Har varit nästintill döende idag och allt förvärrades när jag fick ett meddelande från the boy who broke my heart i våras med texten "Sanna kan du adda mig på snap, måste erkänna en grej". Det har alltså gått fyra fucking månader sen han skaffade ett förhållande medans han var med mig och NU tror han att han kan komma med någon ursäkt? Lägg dessutom till att jag blockade honom överallt så han har liksom tagit sin tid för att skapa ett nytt konto enbart för att kunna skriva till mig. Ville gråta & dö men efter mycket om och men kom jag fram till att jag bara ska ignorera det och låtsas som att jag inte bryr mig. Det enda han vill ha är en reaktion men han har inte den makten över mig längre. Han har ingen makt över mig. 
 
Nu ska jag äta kladdkaka och hoppas på att denna dag tar slut snart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0