lame niggas can't tell a difference

Hola babes!!! Känns som att jag inte har gjort annat än att flänga runt överallt dessa dagar, har åtminstone fått lite viktiga saker fixade vilket känns skönt. 
 
Imorse var det fint väder vilket resulterade i att jag, mami & papi tog en cirka 11 mil lång tripp till Trosa/Sandvik där vi solade, badade och bara njöt av att se något annat än Eskilstuna som man är skapligt van vid numera. Trots att jag klagade massor och blev fruktansvärt rastlös av att sitta så länge i bilen så var det ändå jättemysigt med kvalitetstid, att bada i ett "hav" (Östersjön) klagar man inte på heller ;)  
 
Har kollat på Friends with benefits och ätit massa popcorn, nu ligger jag i sängen med tårarna rinnandes nerför kinderna eftersom jag lyssnar på Ken Ring - vi ses igen så aa nu vet ni det. Nattiiiii
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0