vissa saker hann ikapp

Magisk kväll som vanligt med min lilla böna som innehöll prat, skratt, pizzaätande i sängen, balkongmys och bara ren & skär kvalitetstid helt enkelt. Att vi har samma humor och skrattar åt samma dåliga skämt är något jag aldrig kommer ta för givet för det är fan få förunnat. 
 
Jag är fortfarande lite seg efter fredagens bravader men det går över kära vänner så ni behöver inte oroa er. 
 
Övningskörde till landet och såg döden i vitögat när jag var inne i en otroligt tvär kurva och fick möte med en herre som hade halva sin bil i min fil, var helt säker på att han skulle ramma backspegeln men mina snabba reflexer räddade livet på både mig och pappa.......... 
 
Utöver det ska jag umgås med Adam idag eftersom jag har varit busy hela helgen (vad leker jag) och sen oroa mig inför morgondagen då ett tandläkarbesök står på schemat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0