wait

Firade Jossis med daimtårta, chips och hallonsoda, en krigsfilm på tv och massa prat och skratt, mer än så behövs verkligen inte och jag tror att vi alla börjar känna att födelsedagar inte är så speciella längre... Sad but true. 
 
Har nyss vaknat från min vanliga "nap" på cirka 2 timmar, ja mina fans likt ett barn behöver jag sova middag för att vara en komplett människa. Vi alla är olika okejokej. 
 
Imorgon står roadtrip med min baby på schemat och det kommer bli så jävla bäst. Det är nästan fem timmar kvar till rond ett i spanska supercupen (El Clasico), blir mer och mer rastlös för varje sekund som går så undra om jag inte ska göra av med lite energi på gymmet, hmmmmmm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0