we better toast

Trots att vi trängdes bland tusentals människor och stod 2 timmar i spöregn var det värt varenda sekund när allra bästa Darin klev ut på scenen, vilken jävla kille alltså!!! 
 
När jag, Ida och Simon var påväg hem ändrades planerna plötsligt så jag hoppade ur bilen och gick tillbaka till stan där jag mötte Sofia och hennes engelsktalande squad. Såg döden i vitögat och höll på att kissa på mig när vi åkte världens läskigaste karusell, aktade oss för fans och bara chillade.
 
Var hemma nån gång efter 01:30 och känner mig fett sliten idag fast jag inte drack en droppe??? Det ska jag dock göra idag så vi får se hur och vart denna kväll slutar, spännande ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0