BALLON D'OR 2017

Tänkte först skriva "no words needed" och bara lägga upp en bild men det tar verkligen emot eftersom jag helt enkelt måste skriva nånting till. 
 
I torsdags, helt utanför min vetskap, tog Cristiano Ronaldo hem sin femte guldboll. För femte gången i sitt liv tilldelades han titeln "världens bästa". 
 
När det stod 4-1 i antal guldbollar till Messi sa alla "väck mig när det är jämnt". Wakey wakey mina vänner, för nu jävlar är det jämnt. Det står 5-5. Han behöver egentligen inga priser, jag och så många andra vet att han är bäst oavsett vad som står på pappret, men nu är det äntligen officiellt och ingen är gladare än jag för det. All kärlek till dig!!!  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0