I alla lägen

Gårdagens rastlöshet resulterade i en spontan tripp till gymmet vid 22-tiden medans resten av Eskilstuna var på "juggefest" på Upstairs. Självklart hade jag också hellre festat men istället slaktade jag min booty till den grad att jag knappt kan gå idag. 
 
Av oklara anledningar fick jag endast ca 3 timmars sömn vilket gör att jag är helt förstörd idag. Grät som en gris till El Clasico eftersom vi förlorade med hela 3-0, la ut "alla barcafans tar bort mig på snap" råkade somna och vaknade upp till 31 (!!!) fucking snaps. För nått år sen hade jag blivit fett glad men nu blir jag bara skitstressad och får psykos, kändislivets baksida....
 
Ska måla naglarna röda och fläta håret så jag är gullig och julig imorgon, då det alltså är julafton. Fortfarande sjukt och ofattbart men god jul!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0