Jag lever tills jag dör för dig

Sen jag skrev sist har jag åkt på en brutal förkylning och vi har tagit oss till finalen i klubblags-VM och det är väl ungefär det enda nämnvärda. Tanken var att jag och Johanni skulle köpa julklappar idag men jag köpte fan fler saker till mig själv, får ångest och skuldkänslor eftersom man vill ge sin familj allt i hela världen men bara kan köpa typ ett par strumpor... Aja nu ska vi inte vara materialistiska!!! 
 
Tänkte trotsa min förkylning och gymma men nästan exakt samtidigt som Johanna släppte av mig fick jag feber vilket var Guds tecken på att man inte ska träna när man är sjuk samt att hon är min medicin mot livets alla tråkigheter. Visserligen var jag medveten om båda två redan innan men bekräftelse mina vänner, bekräftelse. 
 
Det var väl i stort sett allt jag hade på hjärtat för tillfället, grattis papi som fyller år imorgon 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0