20170221

Iochmed att min handledares pojkvän är mitt gamla haff (som hon tack och lov vet om) är jag numera inte bara praktikant utan även psykolog eftersom de har en svacka, hoppas jag inte bryter mot min tystnadsplikt nu hahah men jag skriver ju inte ut några namn direkt. Det enda jag hade sett framemot idag var att gymma men inte ens det fick jag eftersom min käre bror inte kunde ta sig till stan pga olika anledningar :)))) 
 
JA vi har fattat att det snöade inatt men NEJ ni behöver inte skriva miljoner statusar om det. Känner mig som en bitter 80åring men chilla folks, ganska onödigt att göra värsta grejen av det. 
 
Vill också vara ledig och festa järnet men min tid kommer, räknar sekunder till 100dagarsfesten nästa vecka. Puss!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0