cataleya

Eftersom vissa människor är lite halvt oberäkneliga ändrades planerna om utgång i fredags totalt. Istället gick jag och Sofia all in igår, pimplade vin och starkcider i en halvtimme eftersom jag lyckades låsa oss ute innan vi tog oss till Harrys och spenderade största delen av natten där. Hade klänning utan strumpbyxor, dansade med en gullis och blev bjuden på massa drinkar, jag levererar. Vi käkade donken i en port på stan innan vi delade på en taxi hem där jag slocknade direkt.
 
Denna dag har spenderats i soffan där jag har kollat på Twilight och ätit massa chips. Vill gråta och spy av det faktum att min praktik börjar imorgon men det är bara att bita ihop. Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

man kan inte lita på alla....

2017-02-05 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0