my true disaster

Alla som går en yrkesförberedande linje på gymnasiet eller blivit påtvingade nånting av Arbetsförmedlingen vet exakt hur jävla illa det är att ha praktik. Man kommer till ett nytt ställe med massa nya människor och ännu mer nya rutiner, inom en kategori som man är totalt lost i. Man kan absolut ingenting och verkligen känner hur mycket man är i vägen.
 
Förra årets praktik ärrade mig och min syn på Mälarsjukhuset för resten av livet och därför var jag så fruktansvärt jävla nervös i måndags morse, ifall allt skulle upprepas detta år. Jag sa "jag behöver fan 4 Xanax här och nu" till mamma innan jag gick ur bilen. MEN. Jag kom till himlen. Så goa människor och sån mysig miljö så jag vill bara gråta en liten skvätt. Har dessutom helg i 4 dagar nu så vi ska nog få detta att funka. 
 
Har blivit förkyld igen och av den anledningen bara hunnit med ett gympass hittills denna vecka, ska köra imorgon igen och utöver det ska jag räkna sekunder tills jag får träffa min andra halva. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0