the greatest

Rubriken handlar självklart om mig om det inte framgick tydligt nog, efter en grov jävla benslakt med nytt PR i squats känner jag bara att man borde sätta in en bild på mig under "the greatest" i ordboken.  
 
Annars då, veckan har sett likadan ut som alla andra bortsett från att jag för en gångs skull inte har velat att den ska ta slut eftersom vi ska ha praktik de nästkommande 5 veckorna. Fick äran att närvara på ett slutseminarium med opponenter och grejer på MDH idag och just nu känner jag bara att jag aldrig kommer palla högskola.
 
Fick ett jobbigt besked igår som blev ännu lite jobbigare eftersom jag skulle sova ensam hemma, storgrät i en halvtimme innan stjärnan herself kom och räddade mig med sin närvaro. 
 
Trots att jag är jätteförkyld och knappt har återhämtat mig från förra helgen blir det utgång imorgon, vilka ser man där?;)))))) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0