för de spanar och avlyssnar vartenda steg

Efter två mål av Ramos tog vi ytterligare tre poäng mot Malaga men kvällen var inte slut däääär, catchade up med min allra bästa och gjorde det vi gör bäst, dvs skratta chilla och bara leva life. Stunder som dem är vad vi ska minnas när livet blir mindre värt att leva, för det är ren magi. 
 
Hann med en benslakt med brori innan jag åkte till landet, sen dess har jag hunnit med att äta en jävla massa choklad och ja det är väl typ det. Vill bara köpa ett automatvapen på svarta marknaden och go bananas på killarna i Uppsala som våldtog en tjej och direktsände det på facebook, ni ska dö s a k t a. 
 
Blir en lite längre helg än vanligt eftersom jag inte tänker infinna mig i skolan imorgon då jag har en lektion på morgonen och en på eftermiddagen, fett rebellisk. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0