vibe switch like night and day

Lååång vecka med en helvetes massa plugg och tårar, nämner lite snabbt bara att på de fyra senaste uppgifterna jag har lämnat in har jag fått tre A och ett B, livet som duktig liksom. Helt sjukt men verkar som att jag presterar bättre när jag mår dåligt??? Psycho. Gick och skaffade gymkort med Adam helt spontant och har alltså utfört mitt livs första gympass, beach 2017 osv osv.
 
Efter 40 hela matcher utan förlust kunde vi inte stå emot serietvåan Sevilla och inte heller Celta Vigo, två förlorade matcher i rad får mig att vilja gråta men we will rise. 
 
Det bästa på denna vecka inträffar imorgon då jag äntligen får träffa min babygirl igen, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0