Hold you

Idag är jag fanimej inte on point. Träffade alltså bästa brudarna igår och höll mina grannar vakna hela natten med hjälp av Årby-killar, musik och en jävla massa vodka. Lyckades tappa flera fransar och kissa på mig av skratt när Johanna vurpade men JAG spydde iallafall inte tack och lov, det skötte någon annan så bra så ;)
 
Blev lite spårat fram mot slutet av kvällen när våra fans vägrade dra därifrån men vi sparkade ut dom, pratade om allt från spöken till ex med Mr. L i tre timmar efter det innan jag somnade någon gång efter 05:30. 
 
Idag har jag bara städat bort spår från gårdagen, sovit och ätit chips i brutala mängder..... 
 
Nej bilden är inte min men eftersom vi drack champagne igår så är det faktiskt helt okej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0