Idag är jag arg.

I med och motgång har jag alltid, alltid, alltid stöttat Real Madrid. Förutom när det kommer till försäljningen av våra spelare. Både Di Maria och Özil tillhörde mina favoriter. De såldes. Jag grät hela dagen det stod klart att Casillas skulle lämna. Och. Nu. Har. Det. Hänt. Igen. 
 
Det har spekulerats under ett tag men jag har valt att inte lyssna på det eftersom det, som sagt, bara var spekulationer. Men nu är det alltså officiellt. Alvaro Morata, en av mina främsta favoriter, lämnar Real Madrid för Chelsea. Ett engelskt fucking jävla lag som inte har spelat i Champions League på hur länge som helst. 
 
Morata jag förstår dig. Han är bara 24 år och redan en sån jävla talang. Han lånades ut till Juventus under ett år, kom tillbaka och visade ALLA hur mycket han hade utvecklats. Och ändå vägrar tränaren att ge honom mer speltid. Och då förstår jag att man så småningom tröttnar och vill gå vidare till en klubb som faktiskt uppskattar en och tar vara på ens kvalitéer. Tack för allt du gjorde, för att du alltid kom in med sprudlande energi inför de sista 10 minuterna av matchen. Hur du krigade och verkligen gjorde allt du kunde för Real Madrid.
 
You will be missed. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0