kick your reasons to the wall

Kom till min Hällbystjärna någon gång efter 00 inatt och efter endast fyra timmars sömn gick vi upp vid 6 för att ta oss till Södermalm i Stockholm där hon hade lite business på mödravården. Trots att vi körde fel tusen miljoner gånger och knappt hade ätit något så var det så mäktigt mäktigt att få se det hon gjorde, men exakt vad säger jag inte ;) 
 
Idag är det f y r a fucking år sedan det absolut bästa som någonsin har hänt mig, då min största dröm besannades när jag befann mig på Ullevi i Göteborg och fick bevittna mitt älskade lag Real Madrid. Hur Cristiano Ronaldo sprang in på planen sist av alla och gav mig 1038364 känslor samtidigt är något som jag kommer prata om så länge jag lever och jag tror faktiskt att ingen någonsin kommer att förstå hur otroligt mycket det betydde för mig.
 
Den 25/7-2013 skrev jag "i slutet på mars, innan en idrottslektion, kollar jag facebook lite snabbt. Och läser något som får mig att tro att jag drömmer - Real Madrid ska möta PSG i juli, i Sverige. 
Jag ringer mamma och är helt chockad, säger det enda jag vet säkert: Vad som än krävs, ska jag få tag på biljetter. 
 
Tisdagen därpå, den 2:a april och början av påsklovet, släpps biljetterna kl 12. Så jag och pappa står och verkligen 'hänger på låset' utanför Ticnet kl 11 när dom öppnar.
 
12:04 går jag därifrån på ostadiga ben och med darrande händer, för i dom, har jag 4 biljetter till Supermatchen. 
Så fort jag kommer ut genom dörren brister allt och jag kan helt enkelt inte hålla emot tårarna, så jag storgråter hela vägen till bilen. 
 
Jag har räknat dagar hela våren och tänkt att sen när jag kommer hem från Turkiet är det bara 2 veckor kvar, och nu, när det är 2 dagar kvar, börjar det gå upp för mig att jag ska se Real Madrid och Cristiano Ronaldo, live. Mitt allt ♥"
 
Utöver det är jag fruktansvärt sliten eftersom jag sov alldeles för lite, ska färga håret eftersom det vankas utgång imorgon och därefter hoppa i säng. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0