men du vet att det är helt upp till mig

Igår sprang jag och mamma runt på stan hur länge som helst eftersom vi inte hade bara ett, två eller tre utan fyra jävla ärenden att uträtta. Hon föreslog att vi dessutom skulle sola men alltså nej, då hade jag gått in i väggen 100%. Däremot ska jag sola järnet innan den 16/9 för då åker vi till fucking España, bokade igår och ingen är gladare än jag!!! ♥ 
 
Kollade matchen mellan Sverige och Italien och hann göra massa annat igårkväll innan jag fick finbesök av Eskilstunas Bonucci men mer än så säger jag inte, let's keep it lowkey. 
 
Trots att jag både har skurit mig i fingret, brutit min nagel och städat köket har det faktiskt varit en bra dag. Dessutom kommer Adam hem idag!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0