vet att du skiter i hur jag mår

Känner hur hela min kropp bara kräver ett brutalt träningspass där jag får ta ut mig helt och svettas massor, för att sen tappa upp ett långt bad och ha hårinpackning och ansiktsmask och allt sånt där mysigt, cravings!!! Tanken var att jag och Adam skulle gymma idag men eftersom jag vaknade med lite värk i halsen och huvudet vågade jag inte riskera det eftersom vi alla vet hur det slutade när jag gymmade med en förkyldning i våras. 
 
Dessutom har jag och bibbi massa planer inför imorgon och det skulle jag inte riskera att missa för allt i världen. 
 
Har brutal matkoma efter att jag har ätit pannkakor med nutella, jordgubbar och grädde.... Tro mig det var precis så gott som det låter. Eller gått kanske?? Börjar ju tydligen få lite svårigheter med stavningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0