a llama in my living room

JA, Portugal åkte ut mot Chile igår efter en misslyckad straffläggning där både Quaresma, Moutinho och Nani missade sina men so fucking what? Det är en jävla wannabe-cup och att de tog sig så pass långt som de gjorde är en merit bara det, plus de är fortfarande regerande Europamästare så liksom??? Världens bästa människa, spelare och lagkapten visade sitt stöd genom att bl. a pussa Quaresma på huvudet och jag ville bara gråta. Hans tvillingar föddes dessutom inatt, all kärlek!!! 
 
Solade 4 timmar igår och blev fett brun hihihih, ska troligtvis åka till Lager157 idag hahaha asså jag är där så jävla ofta men det är verkligen life. Om det blir som planerat ska jag träffa min bibbi imorgon och fixa lite inför lördagen och därefter blir det utgång, men vi får se. Xoxo 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0