jag tar den långa vägen hem

Natten till min födelsedag slutade lite lagom oväntat då jag fick köra pappa till akuten eftersom han hade dragit en krok genom tummen, fick sitta där i nästan 4 timmar innan vi var hemma igen strax innan klockan 5. Min födelsedag i sig bjöd väl inte på några större händelser eftersom jag var sjuk men att få presenter, äta tårta och bara chilla och umgås med familjen klagar man ju inte över direkt. Den bästa presenten var nog ändå att jag hade äran att bevittna matchen mellan Ryssland & Portugal som Portugal vann efter ett mål i sjunde minuten av the one and only.
 
Åt ute med Jossis igår och innan dess var exakt allt kaos, mamma ringde mig och storgrät eftersom hon hade kommit till avdelningen där morfar låg, endast för att få veta att han var på operation utan att de hade underrättat oss om det :) :) :) jag grät 2 timmar i sträck efter att vi hade lagt på och spelade upp alla värsta tänkbara scenarion i mitt huvud, men tack och lov gick operationen bra och han återhämtar sig bra as well. 
 
Hann även träffa Mr. L en snabbis igår hihihih men mer än så säger jag inte. 
 
Ett stort tack till alla som uppvaktade mig på ett eller annat sätt i onsdags och framförallt tack mamma & Johanna för allt ni gjorde 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0