Kate Moss

Har nyss varit ute med Johanna och köpt lite smått och gott inför morgondagens äventyr och nu ska jag äta lite, fixa mig och vänta på Sofia. Därefter blir det utgång för första gången sen studenten, för att sen komma hem och sova några timmar och sen tillsammans med min andra halva göra huvudstaden osäker ;) 
 
Det som är så jävla skönt med fransförlängning är att det tar typ 15 min att fixa sig (om ögonbrynen blir hyffsade på första försöket vill säga), I like!!! Kommer aldrig vilja ha mina naturliga fransar igen hahaha. 
 
Tyskland krossade Mexico igår med hela 4-1 vilket innebär bra odds inför finalen mot Chile, jag avskyr Chile starkt och ser gärna att de förlorar mohahah. 
 
Ska måla naglarna nu, puss!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0