slumped over like a dead man

Eftersom jag har roat mig med annat på nätterna denna vecka har min sömn blivit påverkad (läs: utebliven) och därför är jag tröttare än nånsin idag trots att jag sov mellan 17 och 19. Har iaf hunnit med att att träffa min sommarkärlek, min brori och lite annat smått & gott.
 
Efter att ha sprungit runt som ett fån i halva stan fick jag äntligen tag på en tid att göra fransförlängning, dessutom har min klänning till studentfesten kommit och den sitter så förbannat bra. De återstående dagarna ska jag bara sola och göra så lite ansträngande saker som möjligt för att vara totalt jävla BOMB på studenten.  
Jag och brudarna tog oss till Slagstaglass idag, finslipade våra tal (jag ska alltså hålla tal till rektorn :DDDD) och bara myste. Är ledig imorgon och ska återigen träffa min andra halva på kvällen. 
 
Just nu är jag mest nervös inför Champions League-finalen på lördag som jag har fasat inför så otroligt länge, känslorna inför studenten är bara så sinnes blandade så jag vet inte alls hur jag ska handle it. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0