står där med tusen skäl att dra

I förrgår var det två månader sen jag fick mitt hjärta krossat och imorgon fyller jag alltså 19 år. NITTON. Vart fan i hela helvetet tog tiden vägen. Inte för att skryta men jag har liksom alltid varit den som var 16 men som såg ut som typ 20, och nu ÄR jag nästan 20??? Det enda positiva är att det återstår endast ett år kvar till Systemet men annars vetefan. Hur morgondagen ser ut har jag inte heller nån direkt aning om utan vi får se hur det hela slutar. 
 
Att läsa rykten om hur Cristiano ska åtalas, att han ska lämna Madrid, att Modric ska åka i fängelse för falskt vittnesmål och allt får mitt hjärta att blöda. Det sämsta med sommaren är alla jävla äckelrykten om spelare som ska hit & dit och lalala. I don't like. 
 
Jag vill bara bli full som fan och det är ju tydligen midsommar på fredag så om nått av mina fans läser detta kan ni ju slänga iväg ett litet meddelande eftersom jag inte har några planer då ;););) 
 
Man inser att man är en hoe när rekryteringschefen för Scandalbeauties skriver till en HAHAHA aja yolo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0